Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě Freestylesport.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě Freestylesport.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě Freestylesport.cz
Autor: Vaněk, Miloslav
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce bylo zavedení internetového marketingu ve firmě Freestylesport.cz Uherské Hradiště. Práce začíná stručným zmapováním problematiky z oblasti internetového marketingu v odborné literatuře a časopisech a definováním teoretických východisek pro praktickou část. V druhé části jsem pak provedl tři analýzy. První analýza byla zaměřena na původní internetové stránky firmy Freestylesport.wz.cz Uherské Hradiště. V druhé části jsem provedl průzkum, kterým se mi podařilo získat rychlou zpětnou vazbu na stávající situaci internetových stránek z pohledu návštěvníků a uživatelů. Třetí analýza se zaměřila na hlavní konkurenty firmy Freestylesport.cz Uherské Hradiště. Analýzy potvrdily, že oblast potřebné změny by se měla týkat zkvalitnění všech aktivit týkajících se internetového prodeje. Následně jsem vypracoval projekt zavedení internetového marketingu, s jehož pomocí firma Freestylesport.cz dosáhne vyššího zisku a tržního podílu na trhu se sportovním vybavením.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1726
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3781


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaněk_2006_dp.pdfZablokované 4.246Mb PDF
vaněk_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vaněk_2006_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet