Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě Freestylesport.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě Freestylesport.cz |
Autor: |
Vaněk, Miloslav
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce bylo zavedení internetového marketingu ve firmě Freestylesport.cz Uherské Hradiště. Práce začíná stručným zmapováním problematiky z oblasti internetového marketingu v odborné literatuře a časopisech a definováním teoretických východisek pro praktickou část. V druhé části jsem pak provedl tři analýzy. První analýza byla zaměřena na původní internetové stránky firmy Freestylesport.wz.cz Uherské Hradiště. V druhé části jsem provedl průzkum, kterým se mi podařilo získat rychlou zpětnou vazbu na stávající situaci internetových stránek z pohledu návštěvníků a uživatelů. Třetí analýza se zaměřila na hlavní konkurenty firmy Freestylesport.cz Uherské Hradiště. Analýzy potvrdily, že oblast potřebné změny by se měla týkat zkvalitnění všech aktivit týkajících se internetového prodeje. Následně jsem vypracoval projekt zavedení internetového marketingu, s jehož pomocí firma Freestylesport.cz dosáhne vyššího zisku a tržního podílu na trhu se sportovním vybavením. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1726
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3781
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet