Projekt marketingové strategie společnosti Nokia v Indii

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie společnosti Nokia v Indii

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie společnosti Nokia v Indii
Autor: Saha, Anusua
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: The company I have chosen to analyze in my thesis is the Finnish mobile phone giant Nokia with respect to its competitors. The thesis will deal with what is the present mobile market in India and the prospect of growth for the mobile handset companies and the Indian Telecommunication industry. Then it will be followed by analyzing Nokia?s market position in India and globally with respect to its competitors. It will deal with presenting the com-pany structure and overall view on the size and sales of the company. My thesis will go on a step by step process with the description from the macro level of the Indian Telecommunication industry then narrowing with the brief introduction of Nokia and its corporate objectives and the marketing processes followed by environmental (PEST analy-sis). To support my hypothesis I will do the competitive analysis on the basis of SWOT analysis and Porter?s five forces and PEST analysis and at last will formulate a innovative marketing strategy for Nokia in the Indian Market.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17252
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 19546


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
saha_2011_dp.pdfZablokované 4.150Mb PDF
saha_2011_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
saha_2011_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet