Projekt uvedenia výrobkovej rady XY na slovenský trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt uvedenia výrobkovej rady XY na slovenský trh |
Autor: |
Hoštácky, Ondrej
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Cieľom záverečnej práce je analýza súčasného stavu odvetvia s videotechnickým príslušenstvom na slovenskom trhu z pohľadu marketingu. Na základe takto získaných údajov z mikro a makro prostredia spotrebiteľského trhu, je navrhnutý projekt uvedenia výrobkovej rady spoločnosti Zacuto USA. V projektovej časti práce je spracovaná analýza nákladov a rizík spojených s úkonom uvádzania konkrétnej výrobkovej rady na nový trh. Výsledkom riešenia, na základe získaných poznatkov, je reálne východisko pre daný projekt s jeho následnou realizáciou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17234
|
Datum:
|
2011-08-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
21065
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet