Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone) |
Autor: |
Pukáčová, Veronika
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. V teoretické části popisuje apely, které reklamní tvůrci často využívají. Právě mezi ně spadá humor. Přibližuje pozitivní a negativní stránky jeho využití, propojení humoru se základními reklamními konstantami a využití v televizním vysílání. V praktické části následuje dotazníkové šetření, kterým jsou potvrzeny či vyvráceny základní hypotézy. K průzkumu posloužilo pět televizních reklam společnosti Vodafone. Projektová část pak představuje manuál pro reklamní agenturu Konektor. Ten reklamní tvůrce může použít při rozhodování, zda a v jakém případě humornou reklamu použije. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17225
|
Datum:
|
2011-04-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18595
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet