Návrh konceptu CSR jako nového faktoru konkurenceschopnosti ve firmě Climax a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh konceptu CSR jako nového faktoru konkurenceschopnosti ve firmě Climax a.s. |
Autor: |
Waldeckerová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Tomancová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností firem, konkrétně pak společností SERVIS CLIMAX, a.s., Vsetín. V teoretické části se věnuje důležitým pojmům, které se společenskou odpovědností neodmyslitelně souvisejí, dále je popisována samotná společenská odpovědnost a její přínosy pro firmu. Poté, co je v analytické části popsán všeobecný profil firmy, je pozornost zaměřena na marketingové nástroje. SWOT analýzou jsou zhodnoceny silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Dále je znázorněna BCG matice, neodmyslitelnou součástí firmy je i její marketing a propagace. Následuje stěžejní část práce, a to rozbor aktivit v oblasti ekonomické, environmentální a sociální, tyto činnosti jsou prokázány dotazníkovým šetřením právě mezi ředitelem, zaměstnanci, i veřejností. V poslední části práce je firmě Climax navrženo a nabídnuto ucelené řešení společenské odpovědnosti s ohledem na bariéry a rizika, kterým může podnik při implementaci CSR čelit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17213
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21352
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet