Práce učitele ZŠ, jeho hodnotový systém na počátku a konci celoživotní praxe
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Práce učitele ZŠ, jeho hodnotový systém na počátku a konci celoživotní praxe |
Autor: |
Vítová, Hana
|
Vedoucí: |
Jůzl, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o vlastnostech a dovednostech učitele. Důležitý je vliv učitelova vzoru na výchovu a chování žáků. Významná je také spolupráce mezi školou, žáky, rodinou a obcí. V práci jsou popsány zajímavé učební metody a bezprostřední reakce dětí na ně. Vesnické prostředí formuje žáky svým vlivem; popsány jsou rozdíly mezi vesnickou a městskou školou. Uvedeny jsou příklady a příběhy, které se mezi učitelem a bývalými žáky staly. Popsána je nutnost uspokojování zvídavosti dítěte v předškolním věku. Důležitá a silně motivující je správná volba hraček pro děti předškolního věku. Životní příběhy pěti pedagogů jsou shrnuty v přepisech rozhovorů. Na základě řízených rozhovorů byly vypracovány jednotlivé kazuistiky. Údaje získané z rozhovorů byly použity pro analýzu hodnotového žebříčku učitelů na počátku a konci jejich celoživotní pedagogické praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17198
|
Datum:
|
2011-04-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18812
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet