Sociální aspekty v individuálním vzdělávacím plánu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální aspekty v individuálním vzdělávacím plánu |
Autor: |
Fialová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Jašková, Vendula
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci ?Sociální aspekty v individuálním vzdělávacím plánu? se věnuji žákům s individuálním vzdělávacím plánem a jejich zařazení do běžné třídy základní školy. Ke spolupráci třídního učitele s rodinou i samotného žáka s třídou a spolužáky. V praktické části se věnuji kasuistikám dvou žáků prvního stupně základní školy. První je žákem páté třídy základní školy a má pedagogicko-psychologickou poradnou diagnostikované specifické poruchy učení dyslexii, dysortografii a dyskalkulii. Druhý je žák třetí třídy základní školy s diagnostikovaným mimořádným nadáním. V obou případech jde o žáky integrované do běžné třídy se speciálním individuálním plánem, který je zde také doložen. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17196
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
14524
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet