Nadace Duhová energie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nadace Duhová energie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nadace Duhová energie
Autor: Jirovcová, Michaela
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato práce pojednává o firemní filantropii a jejím konkrétním výstupu. V teoretické části seznamuje čtenáři, co to je firemní filantropie, proč by firmy měly chovat odpovědně, jaké jsou nástroje firemní filantropie. Vysvětluje i rozdíly mezi dárcovstvím, sponzoringem a reklamou. Dále se zabývá i společenskou odpovědností firem. Krátce také pojednává o postoji médií k firemnímu dárcovství a o možnosti využití fondů Evropské unie k financování neziskových projektů. V praktické části analyzuje celostátní i regionální projekty Nadace ČEZ a komunikaci nadace a projektů směrem k cílovým skupinám. Projektová část přináší návrh na další celostátní projekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1713
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2766


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jirovcová_2006_dp.pdfZablokované 1.207Mb PDF
jirovcová_2006_vp.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jirovcová_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet