Nadace Duhová energie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nadace Duhová energie |
Autor: |
Jirovcová, Michaela
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato práce pojednává o firemní filantropii a jejím konkrétním výstupu. V teoretické části seznamuje čtenáři, co to je firemní filantropie, proč by firmy měly chovat odpovědně, jaké jsou nástroje firemní filantropie. Vysvětluje i rozdíly mezi dárcovstvím, sponzoringem a reklamou. Dále se zabývá i společenskou odpovědností firem. Krátce také pojednává o postoji médií k firemnímu dárcovství a o možnosti využití fondů Evropské unie k financování neziskových projektů. V praktické části analyzuje celostátní i regionální projekty Nadace ČEZ a komunikaci nadace a projektů směrem k cílovým skupinám. Projektová část přináší návrh na další celostátní projekt. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1713
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2766
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet