SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací |
Autor: |
Zbožínková, Kamila
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce v teoretické části pojednává o obchodních centrech a nákupních parcích, detailně popisuje komunikační mix a jeho nástroje, marketingový výzkum a SWOT analý-zu. V praktické části je formou dotazníkového šetření provedena analýza zákazníků zamě-řená na vnímání komunikačního mixu Obchodního centra HANÁ a Nákupního parku HANÁ a analýza zaměstnanců. Výsledky jednotlivých analýz jsou aplikovány do SWOT analýzy firmy. V závěru práce jsou na základě zjištěných skutečností navržena doporučení pro budoucí vývoj firmy a marketingových komunikací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17127
|
Datum:
|
2011-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18731
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet