SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
Autor: Zbožínková, Kamila
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce v teoretické části pojednává o obchodních centrech a nákupních parcích, detailně popisuje komunikační mix a jeho nástroje, marketingový výzkum a SWOT analý-zu. V praktické části je formou dotazníkového šetření provedena analýza zákazníků zamě-řená na vnímání komunikačního mixu Obchodního centra HANÁ a Nákupního parku HANÁ a analýza zaměstnanců. Výsledky jednotlivých analýz jsou aplikovány do SWOT analýzy firmy. V závěru práce jsou na základě zjištěných skutečností navržena doporučení pro budoucí vývoj firmy a marketingových komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17127
Datum: 2011-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18731


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zbožínková_2011_bp.pdf 1.358Mb PDF Zobrazit/otevřít
zbožínková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zbožínková_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet