Umění a reklama
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Umění a reklama |
Autor: |
Kundrátová, Hana
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá vztahem dvou kulturních fenoménů ? reklamy a umění. Zaměřuje se na úzkou oblast antireklamního aktivismu (subvertisingu), který kritizuje reklamu prostřednictvím jejich vlastních nástrojů. Tento postoj dává do kontrastu k relativně mladému přístupu k propagaci guerilla marketingu. Na základě teoretických poznatků, poté srovnává jejich konkrétní projevy a shrnuje jejich vzájemný vztah. V závěru práce jsou poznatky aplikovány v rámci návrhu kampaně pro organizaci Slow Food. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17118
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18403
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet