Umění a reklama

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Umění a reklama

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Umění a reklama
Autor: Kundrátová, Hana
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá vztahem dvou kulturních fenoménů ? reklamy a umění. Zaměřuje se na úzkou oblast antireklamního aktivismu (subvertisingu), který kritizuje reklamu prostřednictvím jejich vlastních nástrojů. Tento postoj dává do kontrastu k relativně mladému přístupu k propagaci guerilla marketingu. Na základě teoretických poznatků, poté srovnává jejich konkrétní projevy a shrnuje jejich vzájemný vztah. V závěru práce jsou poznatky aplikovány v rámci návrhu kampaně pro organizaci Slow Food.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17118
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18403


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kundrátová_2011_dp.pdf 5.557Mb PDF Zobrazit/otevřít
kundrátová_2011_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kundrátová_2011_op.doc 419Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet