Projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Zubr, a.s.
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Zubr, a.s. |
| Author: |
Pavlíčková, Jana
|
| Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
|
Abstract:
|
Konkurenční rivalita mezi pivovary vyžaduje v současné době aktivní přístup ke zlepšování spokojenosti zákazníků. Cílem této diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků sudového segmentu se službami a s celkovou spoluprácí se společností Zubr, a.s. a na základě zjištěných skutečností vypracovat projekt zlepšení spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou popsány teorie zabývající se problematikou spokojenosti zákazníků a následně je rozebrána tématika přístupu k zákazníkům a možnosti segmentace trhu. Analytická část je nejprve věnována Porterově analýze a poté je provedena vlastní analýza spokojenosti. Na základě závěrů analýzy je následně vypracován projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků se společností Zubr, a.s. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17099
|
|
Date:
|
2011-05-02 |
|
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Discipline:
|
Management a marketing |
|
Grade for thesis and defense:
|
B
21282
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account