Komunikace s Generací Y na akademické půdě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace s Generací Y na akademické půdě |
Autor: |
Kropáčová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá komunikací s Generací Y na akademické půdě. Jejím hlavním cílem je na teoretickém základě posoudit aktuální komunikaci se studenty Ústavu marke-tingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V teoretické části je vymezen pojem generační marketing a chrakterizovány sou-časné generační vlny s orientací na mladé lidi ve věku od 10 do 24 let. Velká část je věnována aplikaci příznačných vlastností Generace Y v marketingu a jejich vlivu na jejich nákupní chování. Součástí je rovněž definice styčných bodů marketingové komu-nikace s vybranou cílovou skupinou. Praktická část se věnuje analýze současného stavu propagace na Ústavu marketingových komunikací z několika hledisek s důrazem na názor studentů. Na bázi zjištěných dat i teoretickém základu je navržena příkladná ko-munikační strategie pro Generaci Y s cíleným sdělením i konkrétními propagačními pro-středky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17082
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18756
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet