Aplikace marketingového mixu při obchodování s kořením v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Aplikace marketingového mixu při obchodování s kořením v České republice |
Autor: |
Cahlík, Radim
|
Vedoucí: |
Zlámalová, Naděžda
|
Abstrakt:
|
Obsahem této bakalářské práce je v teoretické části vysvětlení pojmu Marketingový mix a jeho jednotlivých prvků. Dále uvádím vybrané technologické postupy při zpracování koření, aby bylo dosaženo té nejvyšší kvality. Praktická část již obsahuje aplikaci Marketingového mixu v obchodní praxi a hlavně účinek správného využití tohoto nástroje při obchodování s kořením v České republice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17043
|
Datum:
|
2011-08-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav technologie a mikrobiologie potravin |
Studijní obor:
|
Technologie a řízení v gastronomii |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
22719
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet