Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury |
Autor: |
Krejčí, Žaneta
|
Vedoucí: |
Kacr, Josef
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury na střednědobé období. První část diplomové práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie, marketingu sluţeb, marketingu neziskového sektoru a obecnou charakteristiku příspěvko-vých organizací. Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých příspěvkových organizací Zlín-ského kraje v oblasti kultury a na analýzu jejich stávajících marketingových činností, je-jímţ výsledkem je SWOT analýza. Projektová část formuluje vize rozvoje marketingové strategie příspěvkových organizací na střednědobé období (3 ? 5 let). |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17017
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21897
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet