Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury
Autor: Krejčí, Žaneta
Vedoucí: Kacr, Josef
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury na střednědobé období. První část diplomové práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie, marketingu sluţeb, marketingu neziskového sektoru a obecnou charakteristiku příspěvko-vých organizací. Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých příspěvkových organizací Zlín-ského kraje v oblasti kultury a na analýzu jejich stávajících marketingových činností, je-jímţ výsledkem je SWOT analýza. Projektová část formuluje vize rozvoje marketingové strategie příspěvkových organizací na střednědobé období (3 ? 5 let).
URI: http://hdl.handle.net/10563/17017
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21897


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krejčí_2011_dp.pdf 2.151Mb PDF Zobrazit/otevřít
krejčí_2011_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krejčí_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet