Projekt realizace soutěže "Stavba roku Zlínského kraje"
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt realizace soutěže "Stavba roku Zlínského kraje" |
Autor: |
Snášelová, Romana
|
Vedoucí: |
Elšík, Přemek
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá event marketingem jako součástí integrované marketingové komunikace. V teoretické části jsou definovány pojmy event marketing a integrovaná marketingová komunikace, vymezeny cíle event marketingu, postupy plánování, samotné realizace a rovněž event marketing v interakci s ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část práce je zaměřena na plánování a realizaci soutěže "Stavba roku Zlínského kraje", kterou vyhlašují Krajská stavební společnost při Svazu podnikatelů ve stavebnictví v ČR, Česká komora architektů, Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě společně se Zlínským krajem, pod záštitou hejtmana Zlínského kraje. Organizátorem soutěže, včetně slavnostního vyhlášení výsledků, je společnost, v níž jsem zaměstnancem.V závěru práce jsem vypracovala doporučení pro další ročníky soutěže. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16950
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21132
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet