Analýza zákazníků firmy XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza zákazníků firmy XY |
Autor: |
Běhalová, Petra
|
Vedoucí: |
Šilhánová, Jana
|
Abstrakt:
|
Téma mé bakalářské práce je analýza zákazníků firmy XY. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se zaměřila a prostudovala literaturu, která souvisí s danou problematikou tématu. Obsahem praktické části je charakteristika firmy, průzkum spokojenosti zákazníků elektronického obchodu a nákupní chování zákazníků elektronického obchodu, který provedu technikou internetového dotazníkového šetření. Na základě výsledků zjistím, jak zákazníci přistupují k nákupu přes internet, jak se rozhodují a vnímají elektronický server. Dále vytvořím návrh ke zlepšení spokojenosti zákazníků elektronického obchodu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16949
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
21232
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet