Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě TOKO AGRI a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě TOKO AGRI a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě TOKO AGRI a.s.
Author: Krovinová, Jana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá navržením projektu pro zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě TOKO AGRI a.s. Cílem práce je celkové zhodnocení a zlepšení spokojenosti zákaz-níků s poskytovanými službami a nabízenými produkty dané společnosti. Aby bylo tohoto cíle dosaženo popisuji marketingový mix společnosti, hlavní konkurenty v oboru a vytvoři-la jsem dotazník, jež analyzuje dosavadní spokojenost či nespokojenost zákazníků s nabí-zenými produkty a službami. Stěžejní částí práce je primární marketingový výzkum formou dotazníku, jež byl rozeslán firemním zákazníkům. Na základě výsledku daného průzkumu je vytvořen návrh projektu, který pomůže zvýšit loajalitu zákazníků s danou firmou, a který eliminuje slabá místa, jež negativně ovlivňují spokojenost zákazníka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16830
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 22668


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krovinová_2011_dp.pdfBlocked 9.985Mb PDF
krovinová_2011_vp.zip 18.81Kb Unknown View/Open
krovinová_2011_op.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account