Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s. |
Autor: |
Brokl, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá postavením věrnostních a partnerských programů v systému marketingových komunikací. V praktické části pak na základě marketingového výzkumu analyzuje postoje a chování zákazníků společnosti Ostravské výstavy, a.s., aby bylo možno v praktické části navrhnout základní principy uvažovaného partnerského programu. Závěrem jsou vyhodnoceny stanovené hypotézy a doporučeny změny v zařazení věrnostních a partnerských programů v rámci marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16822
|
Datum:
|
2011-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18680
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet