Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.
Autor: Brokl, Zdeněk
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce se v teoretické části zabývá postavením věrnostních a partnerských programů v systému marketingových komunikací. V praktické části pak na základě marketingového výzkumu analyzuje postoje a chování zákazníků společnosti Ostravské výstavy, a.s., aby bylo možno v praktické části navrhnout základní principy uvažovaného partnerského programu. Závěrem jsou vyhodnoceny stanovené hypotézy a doporučeny změny v zařazení věrnostních a partnerských programů v rámci marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16822
Datum: 2011-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18680


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
brokl_2011_bp.pdf 3.009Mb PDF Zobrazit/otevřít
brokl_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
brokl_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet