Strategie nově zakládajícího podniku 3GLit, spol. s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategie nově zakládajícího podniku 3GLit, spol. s.r.o. |
Autor: |
Jakeš, Karel
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce s názvem Strategie nově zakládajícího podniku 3GLit, spol. s.r.o. ve dvou částech a pěti kapitolách popisuje aspekty podnikání, aby byl následně proveden průzkum a analýzy pro konečnou tvorbu projektu. V teoretické části jsou popsány obecné pojmy vysvětlující podnikání, jeho význam, důležitost, výhody i nevýhody, analýzy a podnikatelský plán. V praktické části je proveden průzkum oblasti, v níž se bude podnikat a analýzy podnikatelského nápadu v podobě PEST analýzy, finanční analýzy, Porterovy analýzy a SWOT analýzy. Následně je vytvořen projekt ve formě zkráceného podnikatelského záměru. Projekt je podroben nákladové, rizikové a časové analýze. Je navržena strategie pro nový podnik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16784
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
21677
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet