Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s. |
Autor: |
Schlezingerová, Andrea
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá projektem zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice marketingového řízení firem. V analytické části je charakterizována společnost PEGA, následuje analýza marketingového mixu, SWOT analýza a Porterova analýza. Na základě provedených analýz je zhodnocen současný stav marketingového řízení ve firmě a v projektové části jsou navržena opatření, která povedou ke zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1673
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
3718
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet