Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o. |
Autor: |
Krejsová, Tereza
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá sponzorstvím jako součásti integrované marketingové komunikace firmy OEZ, s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a marketingového mixu. Dále je vysvětlen pojem sponzoring, jeho výhody, druhy a také možné pozice sponzorů. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti OEZ, s.r.o., shrnutí jejich sponzorských aktivit a s tím spojené dotazníkové šetření. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení sponzoringu a s nimi související náklady a rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16723
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
22291
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet