Analýza komunikačního mixu ve firmě XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikačního mixu ve firmě XY |
Autor: |
Baďura, Josef
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce analyzuje a hodnotí marketingovou komunikaci ve firmě XY. Jejím cílem je najít a využít nové možnosti ke zlepšení komunikace se zákazníky a s veřejností. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení proble-matiky týkající se marketingu, marketingové komunikace a na závěr přiblíží SWOT analý-zu. Praktická část analyzuje současné aktivity firmy v dané oblasti a navrhuje doporučení ke zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16718
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
22535
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet