Moc a síla (anti)tabákové reklamy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Moc a síla (anti)tabákové reklamy |
Autor: |
Košařová, Karolína
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Práce se v teoretické části zabývá teoretickými východisky komunikačního procesu a jeho aplikací na marketingové komunikace. Neopomíná důležitou roli znaků a symbolů v marketingové komunikaci a popisuje též významy obrazu, sloganu či barev. Zmiňuje se také krátce o psychologii spotřebitele jako cílové skupině, na kterou je zaměřena reklama analyzovaná v projektové části práce. Uvádí základní údaje vztahující se k problematice řešené v dalších částech práce. V praktické části popisuje a interpretuje data z průzkumů veřejného mínění ohledně postojů Čechů k reklamě (především k té kuřácké), dodává za-jímavé příklady žalob na tabákové výrobce ze Spojených států a v neposlední řadě uvádí jako background stručná fakta o kouření. V příloze je uveden dotazník, jehož výsledky budou v závěru práce doplňovat srovnávací analýzu. Následující projektová část obsahuje již zmíněnou srovnávací analýzu vybraných kampaní včetně obrazových příloh, verifikaci hypotéz a shrnutí dosažených poznatků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16698
|
Datum:
|
2011-04-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18539
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet