Materiály podpory prodeje pro firmu Novesta

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Materiály podpory prodeje pro firmu Novesta

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Materiály podpory prodeje pro firmu Novesta
Autor: Hrubá, Věra
Vedoucí: Škarka, Pavel
Abstrakt: Práce si klade za úkol nalézt optimální řešení nástrojů podpory prodeje pro firmu Novesta, s.r.o., Zlín. Tato práce obsahuje tři části. V první se zabývám krátce definicí pojmu P.O.P., přičemž věnuji zejména pozornost historii podpory prodeje propagace obuvi až po současné tendence. Praktická část nás seznamuje se společností Novesta, která se výrobcem celopryžové obuvi. Proto se v této části věnuji vulkanizaci kaučuku a největším výrobcům pryžové obuvi od vzniku tohoto průmyslového odvětví až po současnost. V projektové části řeším konkrétní návrh podpory prodeje, zabývám se zejména obalovým designem. Součástí je i návrh na veletržní stánek, který je pouhým doporučením, vzhledem na současné možnosti firmy Novesta.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16695
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav prostorového a produktového designu
Studijní obor: Multimedia a design - Průmyslový design
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 19825


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrubá_2011_dp.pdf 15.87Mb PDF Zobrazit/otevřít
hrubá_2011_vp.doc 84.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hrubá_2011_op.doc 93Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet