Materiály podpory prodeje pro firmu Novesta
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Materiály podpory prodeje pro firmu Novesta |
Autor: |
Hrubá, Věra
|
Vedoucí: |
Škarka, Pavel
|
Abstrakt:
|
Práce si klade za úkol nalézt optimální řešení nástrojů podpory prodeje pro firmu Novesta, s.r.o., Zlín. Tato práce obsahuje tři části. V první se zabývám krátce definicí pojmu P.O.P., přičemž věnuji zejména pozornost historii podpory prodeje propagace obuvi až po současné tendence. Praktická část nás seznamuje se společností Novesta, která se výrobcem celopryžové obuvi. Proto se v této části věnuji vulkanizaci kaučuku a největším výrobcům pryžové obuvi od vzniku tohoto průmyslového odvětví až po současnost. V projektové části řeším konkrétní návrh podpory prodeje, zabývám se zejména obalovým designem. Součástí je i návrh na veletržní stánek, který je pouhým doporučením, vzhledem na současné možnosti firmy Novesta. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16695
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav prostorového a produktového designu |
Studijní obor:
|
Multimedia a design - Průmyslový design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
19825
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet