Analýza marketingové komunikace společnosti ROLTECHNIK, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti ROLTECHNIK, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace společnosti ROLTECHNIK, a.s.
Autor: Šípová, Denisa
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Roltechnik, a.s. Tato firma se zabývá výrobou a prodejem koupelnového vybavení. Analýzou marketingového mixu s důrazem na marketingovou komunikaci budou představeny výrobky a služby, které firma nabízí, dále jejich cena, distribuce a především způsob, jak jsou tyto výrobky a služby propagovány. Na základě této analýzy, dotazníkového průzkumu a vypracované SWOT analýzy budou navrženy pro danou firmu návrhy a doporučení k zefektivnění stávajícího stavu marketingové komunikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16650
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 22353


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šípová_2011_bp.pdf 2.763Mb PDF Zobrazit/otevřít
šípová_2011_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šípová_2011_op.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet