Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s.r.o. |
Autor: |
Bajzová, Beáta
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Prostredníctvom diplomovej práce analyzujem situáciu vo vybranej spoločnosti, Hotel GARNI, z hľadiska vzťahov so zákazníkmi. Diplomová práca sa zoberá návrhom projektu zavádzania systému CRM do spoločnosti Hotel GARNI, s.r.o. Cieľom tohto projektu je vytváranie a udržovanie vzťahu so zákazníkmi a vytvorenie konkurenčnej výhody. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16580
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
20739
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet