Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu
Autor: Chýlová, Martina
Vedoucí: Řeháčková, Helena
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá asertivními dovednostmi pedagogů ve vyučovacím procesu. Teoretická část se zaměřuje na komunikaci, její druhy, funkce, zlozvyky a také na pedagogickou komunikaci. Další kapitola pojednává všeobecně o asertivitě a také o asertivitě učitele. Třetí kapitola popisuje osobnost učitele a vyučovací proces. Praktická část je věnována výzkumu asertivity pedagogů ve vyučovacím procesu, která se zjišťovala kvalitativním výzkumem, doplněným kvantitativní analýzou dotazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16557
Datum: 2011-04-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 19249


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chýlová_2011_dp.pdf 4.733Mb PDF Zobrazit/otevřít
chýlová_2011_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
chýlová_2011_op.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet