Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu |
Autor: |
Chýlová, Martina
|
Vedoucí: |
Řeháčková, Helena
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá asertivními dovednostmi pedagogů ve vyučovacím procesu. Teoretická část se zaměřuje na komunikaci, její druhy, funkce, zlozvyky a také na pedagogickou komunikaci. Další kapitola pojednává všeobecně o asertivitě a také o asertivitě učitele. Třetí kapitola popisuje osobnost učitele a vyučovací proces. Praktická část je věnována výzkumu asertivity pedagogů ve vyučovacím procesu, která se zjišťovala kvalitativním výzkumem, doplněným kvantitativní analýzou dotazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16557
|
Datum:
|
2011-04-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
19249
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet