Syndrom týraného učitele u pedagogů vyučujících na ZŠ a SŠ ve Zlínském kraji
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Syndrom týraného učitele u pedagogů vyučujících na ZŠ a SŠ ve Zlínském kraji |
Autor: |
Dudová, Veronika
|
Vedoucí: |
Šťastná, Jarmila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje problematice syndromu týraného učitele u pedagogů, kteří vyučují na základních a středních školách ve Zlínském kraji. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je tvořena pěti kapitolami, které se zaměřují na učitelskou profesi a její charakteristiky, dále na účastníky vyučovacího procesu, nevhodné chování žáků ve vyučování, na šikanu, kyberšikanu a především na syndrom týraného učitele. Praktická část se věnuje výskytu syndromu týraného učitele u pedagogů, kteří vyučují na základních a středních školách ve Zlínském kraji. Hlavním cílem praktické části je odhalit, zda délka pedagogické praxe hraje významnou roli v případě výskytu syndromu týraného učitele u pedagogů nebo zda tento syndrom může postihnout kteréhokoliv pedagoga bez ohledu na délku praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16497
|
Datum:
|
2011-04-28 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
19231
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet