1. Teoretická část: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu) 2. Praktická část: Soubor audiovizuálních reklam, režie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu) 2. Praktická část: Soubor audiovizuálních reklam, režie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu) 2. Praktická část: Soubor audiovizuálních reklam, režie
Autor: Babinec, Petr
Vedoucí: Binter, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vznikem televizní reklamy. Práce zobecňuje základní předpoklady režie TV reklam. Případně dává návod k řešení vzniklých problémů, během natáčení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16485
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav animace a audiovize
Studijní obor: Režie a scenáristika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 19263


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
babinec_2011_dp.pdf 2.181Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet