1. Teoretická část: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu) 2. Praktická část: Soubor audiovizuálních reklam, režie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu) 2. Praktická část: Soubor audiovizuálních reklam, režie |
Autor: |
Babinec, Petr
|
Vedoucí: |
Binter, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá vznikem televizní reklamy. Práce zobecňuje základní předpoklady režie TV reklam. Případně dává návod k řešení vzniklých problémů, během natáčení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16485
|
Datum:
|
2011-09-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav animace a audiovize |
Studijní obor:
|
Režie a scenáristika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
19263
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet