Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti |
Author: |
Lapčíková, Eva
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá v teoretické části novými trendy v marketingové komunikaci, kde jsou jednotlivé trendy popsány. Samostatná kapitola je věnována guerilla marketingu, protože projektová část bude tvořená zejména z reklamních guerillových kampaní. Analytická část popisuje taneční školu v Uherském Hradišti, SWOT analýzu, analýzu konkurence a zhodnocuje její současný stav marketingové komunikace. V této části práce je také věnována kapitola ne tématu nejznámější guerillová kampaň v ČR. V projektové části jsou navrženy tři guerillové reklamní kampaně pro taneční školu Nancy v Uherském Hradišti. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16482
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
21080
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account