Projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM s.r.o. |
Autor: |
Foltýnová, Silvie
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM s.r.o. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na analýzu dostupných literár-ních pramenů vztahujících se k problematice řízení vztahů podniku se zákazníky. V rámci ní je vymezena prodejní činnost podniku, pojetí zákazníka z hlediska podnikové praxe a také proces řízení vztahů se zákazníky. Praktická část práce je zaměřena na zkoumání sou-časného stavu v oblasti řízení vztahů se zákazníky v daném podniku. V projektové části diplomové práce jsou řešeny problémové oblasti daného procesu a stanoveny konkrétní návrhy řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1647
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3840
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet