Možnosti a metody rozvoje tvořivosti žáků základní školy praktické.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti a metody rozvoje tvořivosti žáků základní školy praktické. |
Autor: |
Demetrová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Masariková, Anna
|
Abstrakt:
|
Ústředním tématem diplomové práce je oblast pedagogické psychologie ? tvořivost. Za-mýšlím se nad významem tvořivosti v životě člověka a možnostmi rozvoje tvořivých schopností dětí. Teoretická část popisuje základní terminologii zkoumané oblasti, popisuje tvořivost v kontextu historickém, pedagogickém, psychologickém a uměleckém, objasňuje a uvádí praktické poznatky z oblasti. Jednotlivé kapitoly se věnují tvořivosti, metodami rozvoje tvořivosti a tvořivostí v kontextu základní školy praktické. Praktická část se zaměřuje na konkrétní prostředí ? Základní školu praktickou v Rožnově pod Radhoštěm. Problematika rozvoje tvořivosti je zde nahlížena z různých úhlů pohledů, a to z pohledu pedagogů školy, žáků této školy a z pohledu praktikanta a výzkumníka v jedné osobě - tedy z mého pohledu. Výsledkem výzkumu jsou zjištění a závěry, která škola bude moci využít v dalších činnostech se žáky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16360
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
19219
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet