Analýza spokojenosti klientů jazykové školy Amádeus
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti klientů jazykové školy Amádeus |
Autor: |
Hejdová, Monika
|
Vedoucí: |
Vránová, Šárka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá spokojeností klientů jazkové školy Amádeus, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou části. První část je část teoretická, která čerpá z oborných literárních zdrojů zaměřených na spokojenost zákazníka, jeho spotřebitelské chování a marketingový výzkum. V praktické části je proveden samotný průzkum spokojenosti pomocí dotazníkového šetření, dále také provedeno hodnocení výsledků výzkumu. V závěru jsem navrhla firmě doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti klientů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16323
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
20957
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet