Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami firmy |
Autor: |
Kašpar, Pavel
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce seznamuje čtenáře s problematikou marketingové komunikace. V teore-tické části zkoumá pojem marketingové komunikace a postup při tvorbě komunikační stra-tegie. Představuje východiska pro analytickou část. Následná analytická část hodnotí situa-ci podniku a jeho stávající komunikaci. Zároveň přináší poznatky pro tvorbu projektu efek-tivní marketingové komunikace se zvolenou cílovou skupinou s akcentem na konkrétní produkty a služby. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16306
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18676
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet