Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami firmy
Autor: Kašpar, Pavel
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce seznamuje čtenáře s problematikou marketingové komunikace. V teore-tické části zkoumá pojem marketingové komunikace a postup při tvorbě komunikační stra-tegie. Představuje východiska pro analytickou část. Následná analytická část hodnotí situa-ci podniku a jeho stávající komunikaci. Zároveň přináší poznatky pro tvorbu projektu efek-tivní marketingové komunikace se zvolenou cílovou skupinou s akcentem na konkrétní produkty a služby. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16306
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18676


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kašpar_2011_dp.pdf 2.283Mb PDF Zobrazit/otevřít
kašpar_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kašpar_2011_op.doc 103Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet