Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Autor: Konvičková, Vendula
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce na téma Vnímání reklamních rozhlasových spotů u středoškolské mládeže se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu. Hlavním cílem práce je zjistit, jak vnímá rozhlasovou reklamu středoškolská mládež a jaká by rozhlasová reklama měla být, aby tuto cílovou skupinu zaujala.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16297
Datum: 2011-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18691


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
konvičková_2011_bp.pdf 1.558Mb PDF Zobrazit/otevřít
konvičková_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
konvičková_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet