Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže |
Autor: |
Konvičková, Vendula
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma Vnímání reklamních rozhlasových spotů u středoškolské mládeže se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu. Hlavním cílem práce je zjistit, jak vnímá rozhlasovou reklamu středoškolská mládež a jaká by rozhlasová reklama měla být, aby tuto cílovou skupinu zaujala. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16297
|
Datum:
|
2011-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18691
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet