1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách a jejich cílová skupina 2. Praktická část: Recycled, 2D kreslený film
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách a jejich cílová skupina 2. Praktická část: Recycled, 2D kreslený film |
| Autor: |
Bezděčka, Tomáš
|
| Vedoucí: |
Gregor, Lukáš
|
|
Abstrakt:
|
V této práci se věnuji tématu vývoje her od samotného počátku, jejich žánrům, způsobům zpracování a animaci v nich použité. Zabývám se také možným vývojem v budoucnosti, srovnávám kvalitu her s jejich filmovými adaptacemi a porovnávám zážitky z filmů s těmi herními. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16287
|
|
Datum:
|
2011-09-15 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav animace a audiovize |
|
Studijní obor:
|
Animovaná tvorba |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
18901
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet