Projekt implementace prvků CRM do podniku Ortika a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt implementace prvků CRM do podniku Ortika a.s. |
Autor: |
Havlíček, Pavel
|
Vedoucí: |
Voloch, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Význam stálých a přínosných zákazníků pro úspěch firem neustále roste. Proto je důležité věnovat stále více pozornosti budování kvalitních vztahů s těmito zákazníky. Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn rozvojem výpočetní techniky a zaváděním komplexních informačních systémů do činnosti společnosti. Hlavním úkolem praktické části bylo zanalyzování situace ve společnosti Ortika a.s. a nalezení možností pro využití CRM. Výsledkem práce je projekt implementace softwaru CRM ve společnosti Ortika . |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1625
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3626
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet