Děti jako cílová skupina mediální persvaze

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Děti jako cílová skupina mediální persvaze

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Autor: Vysloužilová, Alexandra
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Předmětem mé bakalářské práce v teoretické části je vývoj komunikace a její formy. Dále se v teoretické části zabývám regulací a samoregulací reklamy, hlavně pak ve vztahu k dětem. Poslední částí je vztah reklamy a dětí, segmentace dětí jako spotřebitelů a vliv dětí na nákupní rozhodování rodičů. V části praktické je popsán konkrétní marketingový výzkum, který byl vykonán formou dotazníkového šetření na vzorku dvou shodně velkých skupin. Jedna skupina osob reprezentuje rodiče/prarodiče a druhá skupina pak zastupuje bezdětnou populaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16254
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18730


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vysloužilová_2011_bp.pdf 1.965Mb PDF Zobrazit/otevřít
vysloužilová_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vysloužilová_2011_op.doc 120.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet