Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s. |
Autor: |
Kučerová, Michaela
|
Vedoucí: |
Urban, Václav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s. Součástí této práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, představení nových trendů v marketingové komunikaci a analýza konkurence. Na základě provedené analýzy současné úrovně marketingové komunikace budou navržena možná doporučení vedoucí k jejímu zefektivnění. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16234
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
21613
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet