An Analysis of Consumer Attitudes Towards Fast Food Restaurants
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
An Analysis of Consumer Attitudes Towards Fast Food Restaurants |
Autor: |
Mura, Roman
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je prozkoumat možnost založení nové restaurace rychlého občerstvení na Opavsku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky odvětví rychlého občerstvení, marketingového výzkumu a Porterovy analýzy konkurenčního prostředí. Praktická část analyzuje opavský trh rychlého občerstvení a intenzitu konkurence za pomocí Porterovy analýzy. Poté je proveden dotazníkový průzkum, který má zjistit, zdali je na Opavsku zájem zákazníků o novou restauraci rychlého občerstvení. Výsledky dotazníkového průzkumu a Porterovy analýzy jsou využity v závěrečných doporučeních k možnému podnikatelskému záměru vybudování restaurace rychlého občerstvení v Opavském regionu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16212
|
Datum:
|
2011-05-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
19559
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet