Mezinárodní konkurenceschopnost rychlé módy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mezinárodní konkurenceschopnost rychlé módy |
Autor: |
Fojtů, Miroslava
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce popisuje téma konkurenceschopnosti globálních firem na trhu s obleče-ním, známé pod termínem rychlá móda. Jde o globální firmy, které využívají levných do-davatelů z rozvojových zemí a staví svůj obchodní model na rychlosti a dokonalosti svého logistického systému. Práce popisuje tento model podnikání a kriticky jej konfrontuje s filosofií udržitelného rozvoje a etiky podnikání. V teoretické části jsou obsažena výcho-diska nutná pro pochopení dané problematiky, které jsou v analytické části aplikované na konkrétním případě skupiny Inditex se zaměřením na značku Zara. Cílem práce je upozornit na nadbytečnou výrobu textilu a podpořit myšlenku efektivní recyklace oděvů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16211
|
Datum:
|
2011-09-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18374
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet