Mezinárodní konkurenceschopnost rychlé módy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mezinárodní konkurenceschopnost rychlé módy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mezinárodní konkurenceschopnost rychlé módy
Autor: Fojtů, Miroslava
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce popisuje téma konkurenceschopnosti globálních firem na trhu s obleče-ním, známé pod termínem rychlá móda. Jde o globální firmy, které využívají levných do-davatelů z rozvojových zemí a staví svůj obchodní model na rychlosti a dokonalosti svého logistického systému. Práce popisuje tento model podnikání a kriticky jej konfrontuje s filosofií udržitelného rozvoje a etiky podnikání. V teoretické části jsou obsažena výcho-diska nutná pro pochopení dané problematiky, které jsou v analytické části aplikované na konkrétním případě skupiny Inditex se zaměřením na značku Zara. Cílem práce je upozornit na nadbytečnou výrobu textilu a podpořit myšlenku efektivní recyklace oděvů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16211
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18374


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fojtů_2011_dp.pdf 3.010Mb PDF Zobrazit/otevřít
fojtů_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fojtů_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet