Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda"
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda" |
Autor: |
Lutonská, Vladimíra
|
Vedoucí: |
Scharfová, Ivana
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro občanské sdružení Rodinné centrum Kamarád-Nenuda. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o neziskovém sektoru, marketingu neziskového sektoru, využití marketingového mixu a tvorbě marketingového plánu. V úvodu praktické části je uvedena charakteristika organizace, na kterou navazuje zpracování analýz současné situace, jež ukazují skutečnosti, které ovlivňují chod organizace. Na základě těchto analýz jsou stanoveny cíle a časový harmonogram jejich realizace. V závěru jsou navrženy způsoby plnění tohoto marketingového plánu a zhodnoceny jeho přínosy pro organizaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16187
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21124
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet