Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti |
Autor: |
Buzková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce s názvem ?Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti? se zabývá aktuálním tématem spotřebitelů starších padesáti let. Sleduje, jak se tento heterogenní segment vnitřně člení a jakými charakteristikami se jednotlivé skupiny vyznačují. Cílem práce je zjistit, jak se zástupci segmentu 50+ staví ke kvalitě, ceně a jejich poměru, jaké zboží nejčastěji nakupují, jak vnímají svoji životní úroveň nebo jaké životní hodnoty jsou pro ně důležité. Výsledek provedeného výzkumu podává obraz o českých seniorech jako spotřebitelích, který vede k lepšímu pochopení celého segmentu a jeho vnitřních souvislostí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16118
|
Datum:
|
2011-04-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18370
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet