Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti
Autor: Buzková, Kateřina
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Diplomová práce s názvem ?Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti? se zabývá aktuálním tématem spotřebitelů starších padesáti let. Sleduje, jak se tento heterogenní segment vnitřně člení a jakými charakteristikami se jednotlivé skupiny vyznačují. Cílem práce je zjistit, jak se zástupci segmentu 50+ staví ke kvalitě, ceně a jejich poměru, jaké zboží nejčastěji nakupují, jak vnímají svoji životní úroveň nebo jaké životní hodnoty jsou pro ně důležité. Výsledek provedeného výzkumu podává obraz o českých seniorech jako spotřebitelích, který vede k lepšímu pochopení celého segmentu a jeho vnitřních souvislostí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16118
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18370


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
buzková_2011_dp.pdf 2.757Mb PDF Zobrazit/otevřít
buzková_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
buzková_2011_op.doc 132Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet