Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem
Autor: Brázda, Milan
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou současného marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LLP. Konkrétně se jedná o analýzu interního infor-mačního systému, marketingového zpravodajského systému, marketingového výzkumného systému a systému na podporu rozhodování. Dále bude provedeno hodnocení MIS, naleze-ní jeho případných nedostatků a návrh opatření, která by vedla ke zlepšení fungování stáva-jícího systému. Všechny získané poznatky budou shrnuty v závěru bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16090
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 20675


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
brázda_2011_bp.pdf 667.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
brázda_2011_vp.pdf 107.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
brázda_2011_op.pdf 91.32Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet