Vliv programu metakognitivních aktivit na rozvoj myšlení dětí předškolního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv programu metakognitivních aktivit na rozvoj myšlení dětí předškolního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv programu metakognitivních aktivit na rozvoj myšlení dětí předškolního věku
Autor: Šišková, Kateřina
Vedoucí: Zajitzová, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku rozvoje metakognice dětí předškolního věku. Cílem je vytvořit inovativní program metakognitivních aktivit a jeho pilotní ověření v podmínkách české mateřské školy. Práci tvoří teoretická a praktická část.Teoretická část pojednává o pojmu metakognice, historických východiscích, hlediscích, rozvoji a kontextu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání a popis programu Let's Think! Praktickou část tvoří metodika výzkumného šetření a výsledky výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16059
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 19283


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šišková_2011_dp.pdf 5.120Mb PDF Zobrazit/otevřít
šišková_2011_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šišková_2011_op.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet