Vliv programu metakognitivních aktivit na rozvoj myšlení dětí předškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv programu metakognitivních aktivit na rozvoj myšlení dětí předškolního věku |
Autor: |
Šišková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Zajitzová, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na problematiku rozvoje metakognice dětí předškolního věku. Cílem je vytvořit inovativní program metakognitivních aktivit a jeho pilotní ověření v podmínkách české mateřské školy. Práci tvoří teoretická a praktická část.Teoretická část pojednává o pojmu metakognice, historických východiscích, hlediscích, rozvoji a kontextu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání a popis programu Let's Think! Praktickou část tvoří metodika výzkumného šetření a výsledky výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16059
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
19283
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet