Marketingový plán společnosti Lázně Slatinice, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán společnosti Lázně Slatinice, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán společnosti Lázně Slatinice, a.s.
Author: Smolková, Martina
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro Lázně Slatinice, a.s. Diplomová práce je rozvržena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou uvedeny charakteristiky strategického marketingového plánování, strategického řídícího procesu. Hlavní část zde zaujímá zejména samotný marketingový plán. Teoretická část nabízí klíčové terminologické pojmy a jejich vzájemné vztahy, které jsou nutné k pochopení dané problematiky. V analytické části diplomové práce je nejprve uvedena charakteristika Lázní Slatinice a.s., dále zde jsou vypracovány následující analýzy: makroprostředí, mikroprostředí. V poslední této části je vyhodnoceno samotné dotazníkové šetření a SWOT analýza. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a sestaveny akční plány pro Lázně Slatinice a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16041
Date: 2011-05-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 21308


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
smolková_2011_dp.pdf 3.449Mb PDF View/Open
smolková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
smolková_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account