PR komunikace malé společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

PR komunikace malé společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: PR komunikace malé společnosti
Autor: Šromová, Andrea
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Public relations jsou v dnešní době významnou součásti marketingové komunikace většiny organizací. Díky silnému konkurenčnímu prostředí si i malé firmy v poslední době uvědo-mují jejich důležitost a snaží se je aspoň částečně zahrnout do svých marketingových plá-nů. Diplomová práce se zabývá problematikou možnosti a využití nástrojů public relations jako efektivního nástroje marketingové komunikace v malé firmě. V teoretické části je apelová-no na správné vymezení stěžejních pojmů. Praktická část práce je zaměřena na velmi podrobnou analýzu softwarové společnosti myWAC TECHNOLOGIES a současně využí-vaných prostředků public relations. Dále interpretuje data výzkumné sondy, zjišťující u cílové skupiny zákazníků míru efektivity aktuálně využívaných PR nástrojů, převážně je-jich působení na vnímání image firmy v očích zákazníků. V projektové části se diplomová práce zabývá návrhem modelu efektivního využití PR komunikace aplikovaného v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16040
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18615


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šromová_2011_dp.pdf 2.381Mb PDF Zobrazit/otevřít
šromová_2011_vp.doc 124.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šromová_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet