Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu |
Author: |
Novotný, Vilém
|
Advisor: |
Bant, Jiří
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro zavedení nového produktu na čerpací stanici. Vzhledem k snižujícím se prodejům a ukončování distribuce Specialu 91 byla firma nucena přistoupit k hledání vhodné náhrady za tento produkt. Teoretická část popisuje jednotlivé fáze marketingového plánování, jakož i jednotlivých analytických činností. V analytické části jsou zkoumány jednak vnitřní a vnější faktory a jednak i shrnutí vývoje trhu. Projektová část stanovuje na základě analýz jednotlivé kroky marketingového plánu a jeho realizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16033
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
21928
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account