Analýza filozofie podnikání jako služby veřejnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza filozofie podnikání jako služby veřejnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza filozofie podnikání jako služby veřejnosti
Autor: Biernát, Josef
Vedoucí: Lešingrová, Romana
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o filozofii podnikání jako služby veřejnosti. Teoretická část je zaměřena na popis samotného podnikání a s ním spojených pojmů jako podnikatelská filozofie, cíle a motivace. Praktická část přináší analýzu využití filozofie podnikání jako služby veřejnosti ve firmě Baťa v první polovině dvacátého století. Praktická část také obsahuje výsledky dotazníkového průzkumu, který byl zaměřen na podnikatelskou filozofii a vnímání Baťovského odkazu u současných českých podnikatelů. Završením praktické části je identifikace důležitosti služby veřejnosti v dnešní době, po nichž následuje doporučení pro firmy a podnikatele, vyplývající z celé práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16014
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 22211


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
biernát_2011_bp.pdf 3.126Mb PDF Zobrazit/otevřít
biernát_2011_vp.pdf 44.88Kb PDF Zobrazit/otevřít
biernát_2011_op.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet