Analýza filozofie podnikání jako služby veřejnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza filozofie podnikání jako služby veřejnosti |
| Autor: |
Biernát, Josef
|
| Vedoucí: |
Lešingrová, Romana
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o filozofii podnikání jako služby veřejnosti. Teoretická část je zaměřena na popis samotného podnikání a s ním spojených pojmů jako podnikatelská filozofie, cíle a motivace. Praktická část přináší analýzu využití filozofie podnikání jako služby veřejnosti ve firmě Baťa v první polovině dvacátého století. Praktická část také obsahuje výsledky dotazníkového průzkumu, který byl zaměřen na podnikatelskou filozofii a vnímání Baťovského odkazu u současných českých podnikatelů. Završením praktické části je identifikace důležitosti služby veřejnosti v dnešní době, po nichž následuje doporučení pro firmy a podnikatele, vyplývající z celé práce. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16014
|
|
Datum:
|
2011-05-20 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
22211
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet