Analýza spokojenosti zákazníků ve Feroně a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve Feroně a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků ve Feroně a.s.
Autor: Dostálová, Petra
Vedoucí: Hrdina, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zákazníka společnosti Ferona a.s. Cílem práce bylo vytvořit dotazník, provést marketingový výzkum a získat informace o kvalitě sortimentu a poskytovaných služeb. Na základě dat získaných z dotazníku byla provedena analýza spokojenosti zákazníka. V závěru byly vyhodnoceny jednotlivé odpovědi a navrhnuty kroky vedoucí ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16013
Datum: 2011-06-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav výrobního inženýrství
Studijní obor: Technologická zařízení
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 19142


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dostálová_2011_bp.pdf 1.978Mb PDF Zobrazit/otevřít
dostálová_2011_vp.doc 96.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dostálová_2011_op.doc 95.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet