Analýza spokojenosti zákazníků ve Feroně a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků ve Feroně a.s. |
Autor: |
Dostálová, Petra
|
Vedoucí: |
Hrdina, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zákazníka společnosti Ferona a.s. Cílem práce bylo vytvořit dotazník, provést marketingový výzkum a získat informace o kvalitě sortimentu a poskytovaných služeb. Na základě dat získaných z dotazníku byla provedena analýza spokojenosti zákazníka. V závěru byly vyhodnoceny jednotlivé odpovědi a navrhnuty kroky vedoucí ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16013
|
Datum:
|
2011-06-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav výrobního inženýrství |
Studijní obor:
|
Technologická zařízení |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
19142
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet